Most jutottam el odáig, hogy leírjam a történetem.

Elmentem a lakásomba, hogy elhozzak az élettársamhoz egy pár ruhámat, mert nem volt már csak nyári ruhám nála. Előző nap felhívott a volt férjem, hogy kifizetné az elmaradt gyermektartást holnap. Mikor már nem messze voltam a lakásomtól, akkor felhívott telefonon, hogy találkozzunk, merre vagyok, gondoltam akkor ideadja a gyerektartást, hiszen előtte egy nappal jelezte, hogy kifizeti (már több hónapja nem fizetett). Találkoztunk is a lakásomtól nem messze, ő nagyon részeg volt és én otthagytam, felmentem a lakásomba. Mikor jöttem le, ott állt a kapuban, és azt mondta engedjem fel, mert az öltönye még a lakásba maradt. Mondtam neki, hogy nem engedem fel, majd én lehozom (ugyanis bennem volt egy félsz, mivel többször megvert, hogy bántana). Felmentem az öltönyért, de a lakás ajtót nem zártam be, mivel az öltöny a gardrób szekrényben volt, ami 1 méterre van az ajtótól, úgy gondoltam, hogy ő ugyis lent van a kaputelefonnál és nem bír bejönni az ajtón.

 

Mikor kivettem az öltönyt és megfordultam, ott állt a lakás ajtajában, én elindultam kifelé, ő hátralökött, kivette az ajtóból a kulcsot és egy biztonsági zárat, ami csak belülről van, bezárta, és elkezdte ordítani, "most meghalsz, megöllek te köcsög kurva", és elindult a konyhába, én közben odarohantam az ajtóhoz, hogy azt a biztonsági pöcköt kinyissam és elmeneküljek, de észrevett, és a hajamnál fogva elrángatott onnan, majd kivitt a hajamnál fogva a konyhába és elővett egy kést és folyamatosan mondta, hogy most meghalok. Kijöttünk a konyhából és bezárta most már kulcsra a másik zárat is, a kulcsot pedig a zsebébe rakta. Akkor azt mondta "most azt csinálod amit mondok te kurva, vagy meghalsz". Bevitt a nagyszobába, közben a kés centiméterekre volt tőlem folyamatosan, és kiadta parancsba "vetkőzz le teljesen", én levetkőztem. Mindenféleképpen megerőszakolt, hüvelybe, análisan, orálisan, közben folyamatossan ököllel ütlegelt és tépte a hajam. Ez délután fél 3-tól fél 6-ig tartott.

 

Azt mondta, nem bírja elviselni, hogy elhagytam (sokáig voltunk együtt, de ez alatt az idő alatt is rengetegszer megvert), én ezalatt a 3 óra hossza alatt azon gondolkoztam, hogy túlélem-e vagy megöl, és próbáltam keresni egy kiskaput, hogy kibírjak menni az ajtón valahogy, hogy elengedjen. Azt hazudtam neki, hogy elmegyek dolgozni és este találkozok vele és hogy mindennap találkozunk, így elengedett. Utána mentem a rendőrségre, a nőgyógyászhoz, a traumatológiára, és a belgyógyászatra. Hajnalban ki kellett mennem a nyomozókkal helyszínelni és ott aludt a lépcső alatt bent a lépcsőházban, szóval engem várt.

 

Rettentően félek, mi lesz, ha kiengedik, mert tudom, hogy most tényleg megölne. Nem tudom, hogy hibázhattam-e valahol, hogy mért nem álltam ellen, de attól féltem, hogy használni fogja a kést és tényleg megöl.... Már azon szoktam gondolkozni, talán jobb lett volna, ha úgy történik és akkor most nem lennék egy lelki selejt, csak utána eszembe jut, hogy van egy gyerekem, akit fel kell hogy neveljek.

 

Köszönöm, hogy leírhattam ezeket, mert más olyan embereknek ezeket "elmondani", akik átéltek ilyet, mert ők másképp látják.

 

süti beállítások módosítása