A következő történetet RoseMay küldte el nekünk: 

 

2010. 01. 19.

Igaz történet..

„…Én azt hittem ez velem nem történhet meg ,hogy ilyen csak a krimi filmekbe van..,tévedtem..velem is megtörtént..”

/..én is egy újabb áldozat lettem…./

Most mikor írom ezt a nem tudom, hogy minek nevezhető valamit..kavarognak bennem az érzések,szorongok..félek nagyon..zaklatott ,ideges vagyok..

Én azt hittem velem ilyen soha ,nem fog történni..és most én is egy újabb áldozat lettem.. Sexuális  erőszak áldozata..annyira nehéz, olyan mintha megfosztottak volna valamitől..mintha nem lennék az a régi vidám..optimista életvidám lány ..és igen megfosztottak ..valamitől amit én a nagy szerelmemnek tartogattam..az ártatlanságomat…úgy érzem,” mintha koszos lennék.”.”nem vagyok tiszta”.

Sokszor feltettem magamnak azt a kérdést ,hogy mivel érdemeltem ki ezt..mi olyan rosszat,vagy mit rontottam el,amivel ezt kiérdemeltem volna…a 14 év alatt..?!Nem tudom.. sajnos ez megtörtént. Mindent megtennék , azért hogy..ne..legyen ez  …ami most van..Sokszor eszembe jut ,hogy  hogyha nem megyek el bulizni szilveszterkor , akkor ez meg se történik,vagy ha nem..annyi megoldás..csak már túl késő ezen rágódni..Megtörtént..sajnos ezen nem lehet változtatni ez a valóság..

…..oh..

Nem könnyű leírni se,de még szavakkal elmondani.. hogy milyen borzasztó dolgot éltem át..

Szilveszterkor elmentem  bulizni..azt hittem hogy nagyon jól fogom érezni magam ..hiszen ez volt az első szilveszter anyuék nélkül..de így visszagondolva lettem volna inkább itthon anyáékkal szilveszterkor!

Most abba kell hagynom ..nem bírom tovább írni majd ..folytatom..holnap(2010.01.19.)

2010.01.20.

Hát akkor ma folytatom tovább a történetem…Eszembe jut most,egy csomó dolog amivel ezt ,meg lehet volna előzni..most mikor már késő?..de mért nem akkor azon a napon?... először magamat okoltam..majd rájöttem én semmibe nem vagyok hibás igaz ,még eszembe jut az a gondolat ,hogy én vagyok a hibás..ez ilyenkor természetes ,hogy saját magunkat hibáztatjuk hol ott mi csak áldozatok vagyunk ,vagyok köztettetek én is ..akik nem tehetnek semmiről.. ilyenkor  nem szabad arra gondolni,vagy magunkat hibáztatni olyan dologgal amiről nem tehetünk..Rossz időben és rossz helyen voltam ,voltunk..mi magunk az áldozatok!

   …minden olyan jó volt szép volt a sminkem annyira ,jó volt a hajam is..és olyan csinos is voltam..és izgatott..hogy „óóóó szilveszter van ,jaj de  jó lesz szülők nélkül..” hangzott el azon a napon a számból ezek a szavak. Na ott tartottam ,hogy milyen jól passzolt minden..mindennel..már több hónapja szervezgettem a bulit..hogy mibe leszek ,milyen lesz a sminkem..hogy milyen lesz a hajam..

2009.12.31.  2010.01.01.  …   ez a nap ha visszagondolok..rá.. a  hideg is kiráz..

Miután kész volt minden és minden olyan tökéletes volt ahogy elterveztem..elindultam az egyik barátnőmmel a másikhoz..ahol,ilyen kis össze gyülekező volt..a barátnőmnek is voltak ott más barátnői..tök rendesek voltak..és szimpatikusak is..

Nagyon jó volt a br.- nél  koccintottunk előre ..   Ittam náluk egy pohár pezsgőt.. és egy kis pohár szilva pálinkát,meg egy pici pohár szangriát..Már többször is ittam alkoholt és attól semmi bajom nem volt… nem vagyok az a típus .. hogy  be rugjak.. meg az ,hogy néz ki ha egy szép,fiatal lány..hulla részeg.

  ….

Új esemény: 2010.01.20. 19-30 óra körül megjelent az egyik..nálunk..eljött.. nagyon meg ijedtem.A nővéremmel és anyummal beszélgetett mindent tagad..  mindegyik ezt teszi ilyenkor.. !Kiszállt a kocsiból és csengetett.. nagyon megijedtem szóltam anyának.. hogy itt van valaki csak egy kocsit láttam majd a nővérem és anya…kimentek az erkélyre ..ott beszélgettek én meg csak a szobába álltam nagy félelmet éreztem..majd rám jött a sírás és elkezdtem remegni   …. álltam ott és csak sírtam!De ilyenkor ,ilyen helyzetbe tudom,hogy nem szabad feladni nekünk sorstársaim hidjéttek  el

mi lesz velem akkor ,ott a szembesítésen.. érzem nagyon nehéz lesz ezt végig csinálni ..de kifogok állni az igazságért azért, hogy megkapják a méltó bűntetést amit velem tettek, kérlek titeket ,hogy ha nehéz is elmondani valakinek ,hogy mi történt veletek,akkor is tegyétek meg ,gondoljatok bele abba ,hogy ha veled megcsinálta ,akkor mással is megfogja tenni ugyan  ezt a szörnyű dolgot!

Nekem is most lesz  a legnehezebb  nem tudom ,hogy mikor de előfordulhat ,hogy jővő héten behívnak  szembesítésre,meg még egyszer kihallgatnak…vagyis  még többször…

Jaj..de ilyen helyzetbe olyan jó érzés ,hogy vannak olyan barátaim akik mellettem állnak és támogatnak,számíthatok rájuk…Remélem nem veszítem el őket…

Minden olyan fantasztikus volt azon az estén..olyan jónak indult minden és …olyan..jó is volt  de aztán..!...rossz,borzalom jött…

Be mentünk a disco részre olyan jó hangulat volt,mint máskor..megvettük a belépőket..aztán leadtuk a kabátokat a ruha tárolóba..majd egyszerre bementünk a mosdóba ,az első lépésünk az volt ,hogy mindent meg igazitsunk …

holnap folytatom.. most kifáradtam…L…ezek a napok fárasztóak,és hosszúak…..majd holnap..

Na ez a nap is eltelt elég rossz volt.. nagyon…annyira…elegem van ebből…már eszembe jutott ma az is ,hogy feladom…mert nem bírom..pedig mikor ez majd …csak most…kezdődik el..Most úgy érzem..romokba áll az életem ,hogy tönkre tettek …Mikor elkezd sötétedni eszembe jut..hogy az ártérbe vagyok..ahol…kiabálok…”segíííííííííííííííííítsééééééééééééééééééééggggggggggggggggg” sírok,közbe és senki se hallja hogy ,kiabálok….elkezd tapogatni…a melleimet majd …és én hiába ellenkezek,ütögetem…nem hadja abba..és megtörténik…annyira..olyan.,..rossz erről beszélni..és mikor eszembe jut akkor,síró görcsöt kapok..

-Fáradt vagyok………………..
……………

 

süti beállítások módosítása