Önvédelmi tréning?!...

2009.08.03. 15:57

XX-től kaptuk ezt a levelet:

"Üdvözlöm!!!!
Sajnos én is "túlélô" vagyok. Sajnálom, hogy régebben nem találtam erre az oldalra, pedig nagyon kerestem pár éve ilyet!
Szerencsére sikerült más fórumba kapaszkodnom akkor, és az is segített. Most kezdtem itt olvasgatni, bár most épp nincs felszínen bennem az ügy, így nem bírok, akarok belemélyedni.
Egy dolog jutott eszembe, ami hasznos lehet: látom, sok nôi önvédelmi tanfolyam van fent, egyre azonban felhívnám a figyelmet.... Aki velem, és sajnos nagyon sok más nôvel megtette épp, ami ellen az ilyen tanfolyamok szólnak, ô maga harcmûvész, és hirdet ô is ilyen tanfolyamot!!!!!! A neve XY, és a ZZ kerületi YYYY utcai edzô teremben tanít, és erôszakol... Remek kis pince helyiség, lehet torkod szakadtából visítani, amíg akarsz, sajnos a hang nem hagyja el a helyiséget. Sajnos amúgy is ez tekinthetô "pattern"-nek nála: a tanítványok közül mazsolázza ki a következô áldozatát, aki hisz neki, bízik benne feltétek nélkül, aki mesterként néz rá. sajnos én is egy edzés utáni közös vacsora, ivás után estem áldozatul, ahogyan többen is, mint késôbb kiderült.
Tehát hogy ô maga, vagy kollégája hirdessen ilyet, egyszerûen abszurdum.....
Szeretném ha ezt mások is tudnák, és eszükbe ne jusson odamenni!!!!!
Persze nem hiszem hogy a neve vagy a cím megjeleníthetô lenne, de valahogy kéne hogy a tudatában éljen a nôknek, hogy ott milyen veszély leselkedhet.
Nem tudom mi van az elkövetôvel, hisz legutóbb a rettegett tárgyaláson találkoztam vele, ahol is 2 év letöltendôt kapott "miattam", de nem tudom, vajon a fellebbezése sikerrel járt-e.  Szóval lehet hogy abszolút tárgytalan... De ha épp ülne is, a 2 év talán fél év múlva le is járna, ha akkor csukták volna be....
Szóval jó tudni.
(Sajnos én is hallottam hasonlót errôl az emberrôl, és még így is bíztam benne, kérdés nélkül....)
Köszönöm, és remélem valaki számára hasznos lesz ez!!!!
-Esetleg az olvasottak alapján nem ismerôs a történet???! Az a szomorú tapasztalatom, hogy elég sok nô fordult meg nála, aki így járt. Hátha itt is vannak... Talán jó lenne velük "beszélni". Nem tudom.
Üdv,

XX"

Sajnos a Zugügyvéd korábbi kérdésünkre reagálva azt mondta, hogy az elkövető adatait nem lehet nyilvánosságra hozni. Amit viszont megtehetek: van egy nagyon jó feminista önvédelmi tréningünk, amit minden kedden csinálnak a lányok. A tréningen KIZÁRÓLAG NŐK vesznek részt, pontos idő-helyszín nálam és Parlagfűzőnél. Ha nem hozzánk akarsz járni, de szeretnéd tudni, hogy az edzőterem, amit kiválasztottál, nem ennek az elkövetőnek az edzőterme, küldj egy e-mailt.

süti beállítások módosítása