A történetet Túlélő küldte nekünk: 

"Egy darabig gondolkoztam, hogy leírjam-e az én történetemet vagy se..ugyanis még mindig van bennem egy jó adag szégyenérzet. Mintha én lenneék a rosz, aki ezt tette önmagával és most még szégyelnem is kéne. Idáig csak két embernek meséltem el, a történteket...másnak nem mertem..szégyeltem..
Nos...3-4 éves lehettem, a testvérem meg 6-7 éves volt. Anyukám tesoja vigyázott ránk, aki anno 22-23 éves volt. Sokat vigyázott ránk, de sose történt semmi, míg egy nap...azon kaptuk, hogy maszturbál. Érdeklődve figyeltük, olyan kicsik volttunk..fogalmunk sem volt mit csinálhat. Oda hívott magához, és megkért, hogy mi is csináljuk neki..kézzel..mindketten csináltuk, közbe érdekesnek tartottuk, hogy van egy közös kis titkunk...majd megkért, hogy orálisan is kényesztessük, mert meglássuk olyan, mint a szopoka.. én nem csináltam, féltem..arra nem emlékszem már, hogya  tesom csinálta-e vagy sem...ha jól emlékszem, ő nem fogdosott minket...a következő kép ami nagyon megmaradt bennem, hogy kérte hozzak wc-pappírt, tul kicsikét hoztam, ezért mind a ketten a tesommal együtt leszidtak, hogy nagyobb kell..roszul érzetem magam ez miatt..
Pár év mulva elmeséltük anyunak...elhitte, de mikor kérdőre vonta a tesóját meg mamámat akkor tagadták. Ez van. 

Hogy miféle nyomokat hagyott ez bennem? Hmnn...van egy olyan jellegü "problémám" hogy rettentően félek a teherbeeséstől...de olyan fokon, hogy ha valakinek mesélek róla, ki is kacag, sőt még én magam is tudtam, hogy abszolut hülyeségeket mesélek be magamnak. Ezt ugy kell érteni, hogy én már akkor is terhességre gyanakszom, ha a fiuval igazán le se fekszek, sőt miután 2-3 hónapon keresztül rendesen menstruálok, még akkkor is gyanakszom, hogy nem-e vagyok terhes.. amugy még szüz vagyok..idén leszek 20 éves..tudom, hogy a félelmem megalapozatlan, mert attól, hogy valakivel kicsit összebujok, nem lehetek terhes...mégis félek. Ekezdtem gondolkozni..s van egy olyan érzésem, hogy én nem is a terhességtől félek, s azért nem merek komolyabb testi kapcsolatot létesíteni, hanem, hogy valahol tudat alatt bennem van az ami velem tőrtént 17 évvel ezelőtt...és az nem hagyja, hogy nyugodtan, félelem nélkül átadjam valakinek magam."

süti beállítások módosítása