Öngyilkosság újra

2010.04.23. 06:15

A múltkori poszt az öngyilkosságról néhány kommentelőnél vegyesen negatív érzelmeket váltott ki, többek között azért, mert úgy érezték, hogy egy segítő hogyan segíthet, ha maga is segítségre szorul. Pláne annyira, hogy ezt muszáj megosztania másokkal.

Szeretném elmondani, hogy mi vitt igazából ennek a posztnak a megírására. Segíteni akartam az egyik kommentelőnknek, aki szuicid gondolatokkal küzd, és azt hittem, hogy a kommentelőkkel kötött szerződés, illetve a saját régebbi szuicid gondolataim megosztása a a legjobb megoldás, amit nyújtani tudok. A saját szuicid gondolataimat úgy érzem, hogy nagyjából már feldolgoztam, és igazából csak egy mintát akartam nyújtani, ha valakinek öngyilkosságon jár az esze, mihez tud nyúlni.

Sajnálom, ha negatív érzéseket keltettem bennetek ezzel kapcsolatban. 

süti beállítások módosítása