Sziasztok

én egy lány vok hát velem 5éve a legrosszabb dolog történt 14éves voltam amiko a sulibol farsangi bulibol haza fele indultam egy erdön keresztül este 11fele lehetett és elég sötét amiko 3sráccal találkoztam az egyiket ismertem a család barátja volt nevezük öket 1nek 2nek és 3nak az egyessel elkezdtem beszélgetni de ök a szoknyám alá akakrtak nyulni foylton azt kérték h hagy nyuljanak alá aztán az egyes srác pofonvágott mert nem engedtem h alám nyuljon elakakrtam futni de visszarántott és leremtett a földre engem azt mondta h most szopni fogok erösen magához huzzot engem és letépte a felsöm elkezdtem sirni de kiabálni nem akkartam mert egyszrüen nem ment nekem:(Aztán letérdelt és a számba nyomta és azt mondta ha orditani merrek megöl:SNaon megvoltam ijedve és féltem amiko befejezte a számba élvezett és elkezdet nevetni aztán azt üvöltötte h feküdjek le elakakrtam ako is fitnu de elleste és a lábamat megfogta és huzni kezdett felemelte a szoknyám és ovszer nélkül megeröszakollt kiabáltam h fáj de nem érdekelte valami furcsa érzés öntöt el melegem lett és sirni kezdtem leültem egy fához és mind a 3an elkezdtek nevetni én meg sirtam a 2es fiu odajött és azt mondta most ö akakr mulatni velem nem akkartam menni felrántott engem és ellökött gyomorszájon és arcon rugott h dugoljak be mert hamarabb szabadulok ha hagyom magam:Sö egyböl avval kezdte h térdejlek azt hittem ha hagyom magam ako hamarabb elengednek de tévedtem öis a számba rakta és a számba élevezettmegforditott és análisan csinálta erösen mint még soha a fájdalomtrol sirni kezdtem és már állni se birtam amiko könyörögtem h hagyáők abba kinevettek engem azt mondták h ha nem fejezem be agyonütnek:Smind a 3an nevetni kezdtek és azt mondták h egy hisztis ribanc vok nem tudtam menekülni se szaladni se sikitani mert retegtem és duduoltam magamba h hátha álom azt hittem felébredek a 3ik srác oda jött hozzám és azt mondta h sajnálja felizgatott megujjazott és megszopatott öis megharaptam de ezért nagyon csunyán megrugdosott engem nem birtam felállni vért köptem és odajött hajon fogva ráncigált a fához vágott és rámfeküdt olyan erösen kezdte nyomni h bevéreztem naon csunyán a fájdalomtol nem tudtam semmit csinál ugy éreztem msot fogok meghalni nem érdekelt semmi csak az h tuléljem amiko befejezte azt mondta ez nem elég neki análisan belémjött és több mint 1orán keresztül csinálta látta h fáj és rossz de csak nevetett rajtam:SKönyörögtem h hagya abba de nem érdekelte megforditott és alámrugott elkezdtem naon csunyán vérezni de ez sem érdekelte öket az 1es srác odajött és ujra orálistsan kielégitettem megkarmoltam öket és mind a 3an rugdosni kezdtek engem aztán az 1es és a 2es srác az egyik elölröl a másik hátulrol aktust kezdemnyezett velem orákon kereztül kinoztak csunyán megvertek és ezt orákon keresztül 5éve történt velem ez de mai napig nem hevertem ki mindenkibe öket láttom és most van egy kapcsoaltom nem merrem elmondani neki mert félek h másképp nézz majd rám dilidokihoz járok és nem tok tükörbe nézni mert undorodom magamtol gyülölöm magam mert ugy érzem én vok a hibás:(nem tok tuljutni rajta és ugy érzem sosem fogok megismerte rá 1évre egy srácot 2és félévig jártam vele egy nap náluk aludtam naon részeg volta földszintröl a 2ik emeletre felvonszolt hajon fogva eltöre az állam és 2bordám bevitt a szobájába és a saját barátom megeröszakolt engem :Sennyi az én történetem!!!!

AX küldte ezt a történetet.

 

süti beállítások módosítása