WSG-től kaptuk ezt a levelet:

Nem tudom ide kelle leirnom a tortenetem. (Ekezetem nincsenek, kulfoldrol irok.)
Mar irtam volt egyszer Neketek. Most ujra irok, irok, hogy ne oruljek meg.

Allig tudom elkezdeni, csak remegek, es futkosnak a gondolatok a fejemben.
Nem reg, talalkoztam egy fiuval, aki szamomra szimpatikus volt. Nem csak kulsoleg, de beloseleg is volt benne egy fajta szikra, ami megtetszett. Persze tudtam, hogy csak ujra becsapom magam. Szerintem ezt egy ember tudja .En tudtam, de nagyon vagytam arra, hogy valaki szeressen. Tudtam, hogy nem az akinek o mondja magat, mert az amit mondott sokszor ellentetben volt a viselkedesevel. De en, fejbol kimagyaraztam az egeszet, hogy nem is igaz, tevedek, bekepzelem.
Tegnap talalkoztunk harmadik alkalommal. Csak setalgattunk, forrocskoiztunk az elso 4 oraban..jol ereztuk magunkat.
Mivel hideg volt, igy megkerdezte felmegyeke hozza. Tudta, hogy felek, igy mondta is, hogy csak akkor lesz valami ha en is akarom. Amugy akkor ugy voltam vele, hogy talan akarom is...de nem tettem erre semmi megjegyzest, semmit.
Majd felmentunk hozza, es o kis ido mulva fogdosni kezdett, en meg kertem ne tegye. Nem is azzal volt bajom, hogy fogdos, hanem azzal, hogy olyan mertekben rettegek a terhessegtol, hogy mar nem merek semmit sem csinalni ha adott az alkalom. Elomondtam neki mi a bajom, es o latszolag megertette, es azt mondta segiteni akar nekem. Mindkettonkon volt fehernemu, hogy ne kelljen attol feljek, hogy terhes leszek megis. Biztam benne. Kerte, hogy bizzak benne es en egy ido utan biztam is. Mert azt ereztette, nem fog bantani, hogy vigyaz ram, es hogy erdekli, hogy en felek. (tudta, hogy az elott  csak egyetlen egyszer voltam fiuval, ugy, hogy megtortent maga az aktus is) Lassan kezdtem elengedni magam, mert lattam, hogy nem akar bantani tenyleg...
Majd elerkezett az idok, hogy nekem mennem kellett haza, igy mondtam, meg 10 perc, s nekem mennem kell. A hasamra fordultam epp..o meg hatulrol ram fekudt. Eloszor azt hittem, hogy csak az lesz, mint elotte, hogy majd csak fekszik rajtam es nem bant. Majd ereztem, hogy egyre jobban leszorit az agyra, nem hagy mozdulni, es hogy kezd fogdoni. Kertem, hagyja abba. Nem egyszer, tobszor is...es egyre jobban megijedtem, majd ahogy valahogy kiszbadultam a karjai kozul, lattam, hogy le volt tolva a boxere..nagyon megijedetem, mert habar ereztem, hogy hozzam nyult, gondoltam a kezevel ttette, meg hogy oke, hogy erzem ot, de ugyis rajta van a boxer. Mar nem volt..felszoktem es uvolteni keztdem neki. Teljesen kikeltem a kepembol, legszivesebben agyon vertem volna. Peddig en 21 eves kis 145 cm csaj vagyok, o meg egy 32 eves latszolag erett ferfi...valojaban egy eretlen gorcs, egy felelotlen kisfiu.
Sirni kezdtem, nem tudtam lenyugodni.
Abban a pillanatban nem eredekelt, hogy talan meg is csaphat, vagy tovabb eroszakoskodhat. meglattam a szemeben, hogy megijedett a reakciomtol, megijedett, hogy nem hisztisen zokogok, hanem hogy orditok, es a hangomba ero van. Ero, ami a foldbe lapitotta. Csak allt ott, probalt nyugtatni, bocsanatot kerni. Legszivesebben pofon vagtam volna. Rohadt kocsog!
Ebben a pillanatban, tagadas, bosszu fazisban vagyok...nem tudom elhinni, hogy ez tortent velem, es kozben olni tudnek annyira haragszok ra.
Nem tortent behatolas..nem is ez a lenyeg itt. A lenyeg az, hogy olyasmit csianlat amit en nem akartam, amire megkerem hogy ne tegye, mindezt ovszer nelkul, habar tudta, mennyire felek a terhessegtol.
Jelenleg, levegot sem kapok lassan a felelemtol, hogy terhes vagyok. Nem beszelve arrol, hogy egyebbre sem tudok gondolni, csak hogy soha tobbe szex..hogy en soha tobbe nem akarok senkit, mert en csak szexre kellek mindnekinek, es semmi masra.
Haragaszom magamra, mert en tancoltam az ordoggel, amikor felkert a keringore. Tudtam, hogy valami santit abba amit mond, s ahogy magarol beszel. Tudtam, hogy konnyen megeshet a dolog, h eroszakoskodni fog velem. Megis vakon biztam, mert bizni akartam benne. Es o masfel oran keresztul meg is tette mindent, hogy bizzak benne annyira, hogy mjad hatulrol letamadhasson.
Meg is mondtam neki. Nem csupan arrol van szo, hogy mit tett, hanem az, hogy mindezt, sumakul a hatam mogott tette. Mikro ra kerdeztem miert tette, lapitott, hogy hat o mondta vannak gyenge pillanatai. Majd megkeredeztem, hogy ha valaki vele tenne ezt, orulne? Ekkor mondta, hogy vele is tettek ezt. (masik fiu) Ossze allt a kep. Az en kutyam megdoglott, dogoljon meg a tied is! Persze, o tagadta, hogy ezert tette. Peddig valoszinuleg igy van. Ahogy akkor o kiszolgaltatott volt egy nalanal erosebbnek, ugy most kihasznalta az alkalmat, hogy revansot szerezhessen. Es igen, tudta, hogy velem 3 eves koromba mi tortent, hogy akkor is nemi eroszak aldozata voltam. Mindezek ellenere, megtette o is. Ujra.

A buszon haza fele, csak arra tudtam gondolni..mi lesz ha terhes leszek? Nem elvezett el, nem is tette be..de hozzam ert. Eddig is feletem a terhessegtol, nagyon..ezek utan nem csak attol, de a szextol is nagyon fogok felni.
Pont egy hettel az elott, vesztettem el a szuzessegem. Akkor nem tortent semmi eroszak. Mindketten nagykoruak voltunk, mindketten tudtuk, hogy az csak szex es senki nem etette a masikat, hogy tobbet akarna. Se en a fiut, se o engem. Utana nem is ereztem egy percig sem rosszul magam, hogy megtettem, hisz akartam. (leszamitva, hogy rettegtem, hogy terhes leszek, annak ellenere, hogy vedekeztunk) Mar akkortol, kezdtem felni a szextol, mert az terhesseggel jarhat, amitol en iszonyuan felek. Igy most nem is mertem megtenni ezzel a fiuval, hisz feletem, hogy terhes leszek.
O latszolag megertette, latszolag segiteni akart, latszolag bizalmat keltett magaban, es en vakon elhittem. Majd hatulrol letamadott...
Hogy dolgozom en ezt valaha is fel?
Egesz ejjel vele allmondtam, hogy bantani akar..most meg..csak sirni tudnek.

Koszonom, hogy leirhattam a tortenetem!

süti beállítások módosítása